balpetegiii en başta bence bu uygulamayı silmeni öneririm sana sürekli buraya girip bebek isteyenleri, hamile kalanları, doğum yapanları okudukça daha çok takıcaksın kafana. Mesela ben 4 yıl sonra ilk kez gebe kaldım öyle yükledim bu uygulamayı. Görünce insan daha çok üzülüyor çünkü daha çok stres oluyor. İlişkilerine başlarken hamile kalmak için mecburi olarak yapma. Sana tavsiyelerim bu