mucizemibeklerken17 Herkese selam. Kızlar geçen hafta rahim filmi çekildim. Perşembe günü de kontrolüm vardı, yumurtlama günümmüş, 2 3 günü değerlendirin dedi doktor. Ama bugun kasığım özellikle sol taraf çok sancıyor, böyle bişi yaşayan var mı aranızda :(
Happybsrn mucizemibeklerken17 bu Perşembe yumurtlama olmuşsa ağrının sebebi ya çatlıyor yada kist olmuştur
Selenngrr mucizemibeklerken17 yumurta oluşurken ve çatlarken ağrı oluyor bu ay ben klomen kullandım doktor kontrol etti yumurtlama ve çatlamayı ben ağrıyla anladım hep doktorda ağrın olur korkma yumurtan çatlıyor demişti belki de çatlıyordur yumurta o yüzdendir ağrı 😇
bigunanneolucak mucizemibeklerken17 evet canım önceki günde bende aynısı oldu teste yumurtlama gördüm sonra akşamına bi kasık ağrısı anlatamam sana benimde soldu. Yatamadım ağrısından sonra teste çatlamayı gördüm sonra ağrı birden geçti :)
mucizemibeklerken17 bigunanneolucak ay aynen ya benim de oyle oldu, gecti simdi neyseki 🙈 çok teşekkür ederim canım, normal demek ki🤩
mucizemibeklerken17 Selenngrr ben de femara kullanmıştım bu ay 🤗 muhtemelen çatlama oldu diye düşünüyorum öyleyse, cok teşekkür ederim canım, guzel haberler veririz inşallah 🤗
mucizemibeklerken17 Deletedmom59 benimki anestezili oldu, uyudum uyandım, en ufak bi ağrı yoktu 🙈 tüpler ve kanallar açıkmış, sonrasında bu yüzden de ağrım olmamış olabilir. Anestezilide hic bir şey hissedilmiyor.
bigunanneolucak mucizemibeklerken17 evet canım değerlendirdik bizde :) artık bekleme vakti hayırlısı olsun inşallah :)