Gozdecaner Merhabalar, genç anne olmanın zorluklarını ve güzelliklerini tadan annelerimizden fikir istiyorum 19 yaşındayım 16+4 üz🙊
Merinosunannesii Gozdecaner bilmiyorum ama en güzeli cocuk için gencecik bir annesi olması benim arkadaslarım annemin yaşını sorduğunda gururla söylüyordum 17 yasında anne olmuşta 😂😂
Merve8494 Gozdecaner enerjin bol herşeyi deneyerek öğreniyorsun büyüklerin onerilerini biraz da olsa dinle doğruyu söylüyorlar bol bol internetten bebek gelişimi için oku ek gıda da kendin biseyler dene yedir keyifli bende 17 yaşında ilk anne oldum 20 yaşında 2. oğlumu kucağıma almıştım ben şuan 26 yaşındayım 3. Oğlum geliyor
Meryemkale Gozdecaner bende 21 yaşındayım erken anne olmayı çok istiyodum çok şükür 15 haftalığız inşallah 22de kucağımıza alcaz oğlumuzu😊
Tatlimm_tatlimm Gozdecaner Ben o yaşta anne olmak istemezdim canım. Çünkü insan bazı şeyleri yaşamak istiyor zamanında. O yaşta evlilik nedir bilmezdim bile kendim çocuktum daha. Ben annelik için 25 ten sonrasını uygun görüyorum tabii herkesin kendi fikri.