Ben bu testleri yaptırdım araştırma hastanesinde bir tanede baska bi test istediler iste. Ama gecen ayin 20sinde 1 tup aldilar 15 gun sonra tekrar gel o zmanda 1 tup alinacak bi 15 gun sonra daha gelceksiniz yine kan alinacak ondan sonra hersey belli olcak dediler. Ben bu testin sonucunu e nabizdan görebiliyor muyum?