kızlar 2 kez kimyasal düşük yaptım özelde kadın doğum doktorum var ona gidiyorum ama artık bizim yapacağımız bir şey yok dedi çünkü testlerde bir sıkıntı yok araştırmaya gidin nedenini araştırsınlar dedi peki şunu merak ediyorum regl dönemimi yakın sürekli dinlesem ayağa kalkmasam eğer hamileysem bebek tutunur mu acaba çünkü doktor bebek bir şekilde tutunamıyor dedi yoksa dinlensem de o zaten düşeceği için mi düşüyor