Attoya __zulalguzell16 çok geçmiş olsun, bir şekilde atlatacağız dediğiniz gibi önemli olan içimizi ferah tutalım, bağışıklık için çok çok önemli🙏 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah minnoşları, sizin kavuşmaya az kalmış😍
__zulalguzell16 Attoya Amin canım inşallah inşallah az kaldı hepimiz sağ salim kavusalım bebişlerimize Allahın izniyle 🌺
Babymmm __zulalguzell16 Attoya gecmiş olsun 🤲🏻🤲🏻😟😟 esimde 1 aralıktaepozitif oldu ayrı Odada 2:30 yaşında oğlum var ve sürekli baba baba tabi babasını göremiyor babası kapı kapalı her zaman 4:30 aylık hamileyim çok zor bilmiyorum corona mıyım test bekliyorum yapılacağı korunaysam da belki hafif atlatıyorum Allah güç verdi Rabbim hiçbirimizi düşürmesin kimseye dün benim de randevum vardı. Gidemedim Doktorumu aradım aynı ilaçları tekrar aldım devam ediyorum vitaminlerinizi mutlaka alın D vitamini mutlaka alın mutlaka sarımsaklı çorbalar için yemekler yiyin kelle paça çorbası için bol su için su ben içemiyorum kefir için turşu suyu için ne varsa onun için ama vitamin en önemlisi Allaha emanet olun hepimiz inşallah sağlıklı kucağınıza alırız
__zulalguzell16 Babymmm sizede çok geçmiş olsun inşallah eşiniz hemen atlatır sizede bulaşmamıstır inşallah Rabbim hepimizi de evlatlarımızıda korusun 🙏