Serife07 Kızlar babaligimin adi vezir esim koymak istiyor babasının adını 2 isim olarak tabiki ama benim gönlüm yok gibi ne yapmam lazım bide ilk torun bilemedim yardim lütfen
AsyaDurmazKurt Serife07 valla kuzum bende aynı durumdayım. Tepkimi yarattım madem baba ismi konacaksa diğer ismi de şu olacak dedim. Kayınvalideme eşime de dedim. Ççk bnm sonuçta. Eşinde kabul etti. Şimdi adı Mahmut yağız. Ama bn soranlara yağız diyorum 😜
pamuksekerinannesi Serife07 benim babamda kendi ismini koymamı istiyor o yüzden kimse gönül koymasın de.. İsmide güzel olsa neyse dicem dalga geçerler vezir parmağı diye Hay Allah’ım
BsrArif Serife07 ayyyyno dert bemde de var oğlan olursa Hamdi olacak diyorbabası da rahmetli görümceler falan hepsi öyle olsun diyorlar hiç gönlüm razı degil 😔
Fato089910 AsyaDurmazKurt ayyy Canım görür görmez yazdım benim de Mahmut ismi ya koymak istemiyorum. Ne yapabilirim senin denediğin metot oldu mu 🤣 daha kız erkek belli değil ama olursa ne yapıcammm
Busranagme BsrArif şu görümcelere neymiş yA . Senin fikrini soran yok dmi hic . Neden böyle yaparlar yaaa sinir oluyorum
NaimeYilmaz 2 ısım olsun ıste nolcak hem daha kıymetlı olur boşver☺ Hoşta isim sen yine sorana istedıgın ısmı solersın. Bence cok buyuttlcek mesele degl emın ol sen hangı ısmı kullanırsan cocukta etrafta ona alısır cunku onu en cok sen goruceksn sen seslenıceksın
Pinaryyim Kzıım olucak böyle bir derdim olmuyor şükür yoksa yavruma hüsnü ismini nasıl koyuyim ben 😭😭😭
Deryaglmser Vallah bizimkiler de direttiler eşim evin en büyüğü babasının ismi Hüsnü isim olarak oğlunuza koyun dediler ama ben kabul etmedim eşimde sağ olsun destek oldu daha bekar 4 çocukları var onlardan biri koysun babalarının ismini bizden geçti 🙏🏼☺
Cey GERcekten hiç sormayın sırf eşim babasının ismini koymasın diye dua ettim hergün inşallah kızım olur diye😬Ama erkek dedi doktor😂
Gulsum94 Cey bizde erkek olursa eşimin babasının ismini koyacaktık Ramazan hiç gönlüm yoktu kız olursada ben koyacaktım çok şükür ben galip geldim kızım olacak isim meselesinden kurtulduk 😂
Busranagme Cey kayınpederim kayınvalidem sakın bizim isimleri koymayın Dedi . Ama eşimin babannesi benim adımı koyarsanız araba alacağım Dedi 😂 Ben koymak istemiyorum , araba için cok saçma . Hem alacaksan hediye al yani isimle araba ne alaka 😒
Syh_bayan Offf bende aynı durumdayım. SiziNe eşleriniz iki ismi kabul ediyormus ne güzel biZım beyefendi onu da kabul etmiyor illa sadece babasının ismi olacakmış 😤
Deryaglmser Syh_bayan sende bir dahaki çocuğuna kendi ailemden isim vereceğim de ay ne gıcık bu kocalar ya vallah geri kafalı hepsi 🙄🙄🙄🙄
Hmzglm Syh_bayan allah yardimmcin olsun bence sen esine sole ikinci isimde olsun benimde kizima kayinvalidemin ismi knuldu ama ben zumra zeynep diyorummm allahtan kayinvalidenin ismi zeynep yoksamm yanardikk bu aileden bir isim almak yeter ikinciye artikkk yokk bitti... 😊 😊 😊 sende dret canim iki isim olunca sknyi cikmaz
Serife07 O isme yakışan 2. Isim de yok ki esim 2. Isim babamin adi olsun dedim ee ben aras bulut istiyordum ne koyacam ben şimdi yardim edin ya
Serife07 Deryaglmser kesinlikle geri kafalı ilk başta asla ben aile ismi koymam çocuğuma diyen adam ne olduysa babasının ismini koyacak oldu
Cey Ben şimdilik vazgeçtirdim. Nasılmı? Babası biraz huysuz !! Çocuk benzer dedim gerçekten istemiyorum dedim huyu benzer dedim ve şimdilik vazgeçti😜
Kurtum Fato089910 güzelim diğerleri neyse de Mahmud çok güzel bi isim. Oğlum olursa koymak istediğim ilk isim bu. Sen şöyle düşün. Mahmud peygamber efendimizin sav isimlerinden biri ve bu isim sayesinde çocuğuna şefaat edecek inşAllah sen kayınpederin olduğu için değil de peygamberimizin ismi olduğu için koyuyorum de ona niyet et. Yanına da istediğin bi ismi koyarsın. Bence çok güzel bi isim. Ben çok seviyorum. Çok vaakarlı heybetli geliyo bana bu isim. Bu bebek hep bebek kalmayacak nihayetinde büyüdüğünde özellikle çok yakışır. Benim fikrim bu bi daha düşün derim 💋💋
AsyaDurmazKurt Fato089910 vallla bnm doğmadı güzelim. 32 haftalık daha ama alıştılar bahsederken Mahmut yağız diyolar. Eşimde alıştı çünkü istemediğimi biliyor.