Kızlar 3 ay önce kürtaj oldum ve regli döngülerim bi tuhaf oldu 24 25 günde 1 regli olmaya başladım son adetim 5 Kasım ve ben o ay korunmadım yeniden bebek istediğimiz için 3 Aralık’ta test yaptım çift çizgi çıktı ama biraz belirgin bugün sabahta tekrar test yaptım ilkine göre biraz daha silik sizce olumsuz bi durum varmıdır?