minikcasper ben 25 tane 50ml cam şişe aldım. 2 lt kolonya aldım doldurdum. Üstüne sticker yapıştırdım. Sokaktaki hayvancıklar için Kedi köpek maması yapacağım bide. 25 karton torba aldım içine ikisini koyacağım. Bir de çikolata yaptırdım kendime anneme ve kayınvalideme gelenlere ikram etsinler işte gelen giden olursa diye zamanla. Daha gelmedi ama çikolatalar inşallah dolandırılmamışımdır :))