minikcasper
Bence bu süreçte ziyaretçi falan kabul etmeyin ben hediyelik ne dağıtsam kalıcı vs düşünürken covid e yakalandım , şu an eşimle dezenfektan ve maske hatta filyasyon kıyafeti dağıtmayı düşünüyoruz.
Aslında kimseyi almayı düşünmüyorum ama malesef anlayacak türden kişiler yok çevremizde ve aldırış etmez meraktan gelirler…
Siz onleyebiliyosaniz kimseyi almayin