Kız fikir soruyor, boşver neden alıcaksın diye yorumlar yapılıyor. Yaptırayım mı yaptırmayayım mı diye sormuyor arkadaşlar soruya uygun cevap vermek en mantıklısı. Canım ben de pandemiden dolayı gelen giden olmayacak ama yine de en yakınlarımıza hatıra olarak vermek için Kullanışlı olabilecek bir şeyler yaptırmak istiyorum. Aklımda ufak kapaklı cam şekerlikler var. İçine draje koydurup süsletmeyi düşünüyorum, en azından daha sonra da şeker, lokum vs konularak kullanılabilir diye düşündüm.