Merhaba Arkadaşlar Son Adet Günüm 8 di biz 15 inde İliskiye Girdik Sonra 22 indede iliskiye girdik adetime suan 3 Gün var dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı fakat benim aşırı mide bulantım var bas donmem 2 kere oldu ve bugün sabah aşırı agriyla uyandım göbeğime iğne batması belime kaşığıma ağrı girdi ve bu agri bacağıma vuruyordu şimdi hafifleti korkuyorum sizce düşüncenizi alabilirmiyim şimdiden Allah razı olsun