Esra-dmr Kızlar merhaba . Ben ayın 30unda ikili tarama için bir tüp kan vermiştim. Devlette verdim bu arada. Bana 15 gün sonra çıkar dediler ama bugün baktım bi sonuç görünüyor e nabızda. Ama daha sürer mi acaba tamamlanması ya da tamamen çıkmış mı sonuç ?
Mercimekmom Esra-dmr özelde yaptırdım 3 günde çıktı doktorunuzu arayın isterseniz bide devletteki tahliller e nabıza geç düşüyor
mercimeginanne Esra-dmr o çıkan kan canım ama senin raporunun çıkması lazım grafikli. O da dedikleri süreden önce çıkmıyor. Bide bnm gittiğim devletten elden alıyordun
Esra-dmr SabriyeCan raporlar ektedir vs tarzında bişey yazıyordu açılmıyor da o yüzden merak ettim sadece Papa-A bir de free beta hcg yazıyo başka birşey yok. Hani o kadar mı acaba sonuç bilmiyorum da çünkü
Esra-dmr mercimeginanne anladım onu her türlü bekleyecekmiyiz o zaman? Randevuyu da aldım ama bilemedim 🤷♀️