Hd8 ben bir buçuk yıldır kullanıyorum canım aslında şöyle memnunum ama puseti küçük biraz pusetini 6 aya kadar kullabildim sadece sonra diğer büyük parçasına geçtim. Ve pusetinin bel kısmı çok derin diğer pusetler gbi değil yenidoganken oturuyo gbi görünüyodu kızım rahat edemedi e bebekte puset içine koyulan yumuşak şeyler var onu takınca pusete derinliği gitti daha rahat etti. Birazcıkta ağır bi araç onun dışında sürüşü döndürmesi falan rahat