Ozlemyeni 30 kasim 17beta 1aralik 21 beta 12 progestan(progestan basladim) 3 aralik 35 beta 11 progestan( ceviz portakal tahin takviyesi) 5 aralik 94 beta 26 progestan sonuclarim nasil yorumlayabilirimsiniz
Deletedmom59 Ozlemyeni canım sonuçların güzel ama bundan sonra da takibi bırakma sonradan da düşebiliyor
Kubra_71 Ozlemyeni beta 2 güne bir ikiye katlaması gerekiyor diye biliyorum canım progestan değerlerini çok iyi anlamıyorum doktora gittin mi
mercimeginanne Ozlemyeni ilk az artmış ama sonradan betan 2 kattan biraz fazla artmış ama progestan değeri nasıl olmalı bilmiyorum bnmkine bakılmamıştı yada ben hatırlamıyorum. Hayırlı olsun umarım sağlıklı gebeliktir cnm :) doktorun en iyi bilgiyi vericektir sana
Fatma4495 Ozlemyeni yani tıbben 4 haftalık daha küçük artışın güzel devam eder sağlıkla alırsın kucağına inşallah
Kubra_71 Ozlemyeni beta güzel artıyor sonuçlara göre ikiye katlıyor bence yarın tekrar bi doktora gitmelisin kontrol ederler en azından
Fatma4495 Belirtim yoktu hamilelik belirtileri vardı ama 5.6.haftada bile kese oluşmamıştı doktor alttan muayene edince tüplerdeki o parçayı gördü ama değerim kendiliğinden 2000 lerden 500 e düşmüştü o yüzden birşeye gerek kalmadan adet kanaması şeklinde kendiliğinden sonlandı