incininannesi netten biraz araştırdım bende rahım buyuduğu için kan basıncı olduğundan olabilir vs. Vs. Yazıyodu en iyisi doktora gıdıp gorunmek sanırım. Belki dediğiniz gibi kansızlık sorunu varsa ilaç verir belki ilkdefa yaşıyorum dun aksamdan beri ayağa kalkamıyorum bebeğe mi bişey oldu die korktum 😏😞