AselinAnnesii Kizlar 23. Haftamizda rahim yumusamasi teşhisi kondu erken doğum riski var suan 27+5 günlük olduk bu durumu yasayipta erken dogurmayan yada dogurupta bebegi iyi olan varmi 😔
Ozgecaann AselinAnnesii bir arkadaşımın vardı ben daha hamile bile değildim sürekli yattı birtek tuvalet için ve doktor için kalktı yatağından ayrıca serumda bağlanmıştı sürekli erken doğar diye bekledi zamanında doğuramayınca sezaryene almışlardı gayet sağlıklıydı bebeği doktorun ne yapman gerektiğini söylemedi mi
AselinAnnesii Ozgecaann söyledi banada zaten istihbarat teyim sık sık kontrole gidiyorum merak ettim bu durumu yaşayıp saglikli bebis dünyaya getiren diye.
Ozgecaann AselinAnnesii 3 yaşını bitirdi tam bir afacan maşallahı var darısı senin ve hepimizin başına erken doğmadığı için iyiydi. Erken doğuma karşı bebeğe kilo aldıracak şeyler ye cnm erkende doğsa kilosu falan iyi olunca küveze almıyorlarmış sıkma canını