Mutlubirannee bukabu Bi ara saat başı kaşıklıyordum. Anca ihtiyacımı gideriyodum Sonra dedim duuuurrrrr bebiş söz konusu. Bayadır tüketmiyorum ama canım istiyo
Gizemceylan bukabu tatlıyla arası olmayan biri olarak deli gibi çikolata tatlı yiyorum erkek bebek olduğu için mi bilmiyorum 😅
Boncukgiller003 Ay ben eskiden çikolata için ölürdüm hamile kaldıktan sonra çikolata görünce midem bulanıyo hatta adını bile söylerken içim bulanıyo 😅🤷🏼 ama benide vişneli dondurma krizi tutuyo gece fln uyanınca uykudan bir iki kaşık mutlaka yemem lazım 😅😂😂😂
bukabu Mutlubirannee bende 22. Hafta oldum 2 haftadır kaşıklıyorum valla sen ne kdr sürede bıraktın daha doyamadımmm
Mutlubirannee bukabu 2 hafta falan hergün yedim kaşık kaşık sonra bıraktım. Ama şunu fark ettim meyveyi ve vitamin alabilceğim yicekleri azaltmıştım o yüzeen okadar ihtiyac duymuştum. Şimdi günde her meyveden yiyiyorum azar azar ihtiyacım olmuyo pek
bukabu Gizemceylan benimde aynı durum kesinlikle yemediğim cikolata nutella vb hamilelikte yiyorum erkek benimde :))