Ecenklv Bize 12 aralik dendi, gelmezse 2 gun daha beklenip suni sanci, o da olmazsa sezaryen dendi. Sizde durumlar ne . Sahsen bende ne agri var ne gelen ne giden😬 39+2 den merhaba🌸
Elmaveannesi Ecenklv bizde 38 olduk nstde sanci yok açıklık yok nişan, su yok. Bebek da kanala girmemis nolcak bilmiyorum insallah 40lara kadar beklemez bizim kız 🤣
Derya933 Ecenklv 39’ dan merhaba🐣 bizde 37 den beri 1 cm açılma, ağrı-sancı hiç yok, dün nişanım geldi ( hala ara ara geliyor bu normal mi ?), gün olarak doktorum artık bebeğin kendi gelişini bekliyoruz dedi gelmez ise son tarihimiz 25 Aralık 😇
Ecenklv Ayferol0 bendede oyle, merdiven mi inip cikayim yer mi sileyim dedim doktor kizinin keyfi yerinde ne zaman isterse gelir dedi😬😬
Ecenklv Derya933 canim ben doktora sordum nisan gibi bi sey geldi diye, yok o degil cunku gelmeye devam ediyormus birkac defa , bu normalmis. Ben de 39 um hala gelmedi ne nisan ne su😬
Yaseminmirac Derya933 38 haftalığız bizde pazartesi muhayne var açılma var mı yok mu göreceğiz 20-27 aralık dendi hadi hayırlısı ❤️
Defneveannesi 39+1 deyim ben de ama bırak gelmeyi kızım daha da hareketlendi 🤦♀️ Dün dedim herhalde göbek deliğimden çıkmaya çalışıyor 😅 doktorumuz bu hafta gelir büyük olasılıkla demişti, ben de her ağrıya heyecanlandım ama keyfi yerinde sanırım 🤷♀️
Ecenklv Defneveannesi yalanci sanci cok oluyor bendede. Doktorum dedi ki normal sanci gelince oyle bir hissedersin ki bu yalanci demezsin ahanda geliyo dersin dedi😬o yuzden her an gelebilir iste hazrlikli olmak da lazim da karnim da dusmedi😂😂
Zeyno25-bykl Zeyyno_ sizden bir gün önce ben doğum yapicam rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin inşallah 🤲
busbus35 Haftaya 37+4 günlükken Perşembe günü Alcam sezrryan tarihi 39 haftam 15 ile 20 Aralık kesin olmak zorunda sezryan çünkü ilk doğum zorunlu du .
Zeyno25-bykl Ecenklv 38+2 haftadan selamlar 🙋pazartesi insallah kavusucam 🥰 bebeğimde çok hareketli oda benim gibi sabırsızlanıyor heralde biran evvel kavuşmak için 😀🤗🤗
Mgersn Benimde 38+1 dün kontrole gittim bir tur kordon dolanmış bide biraz suyu azalmış salı tekrar gidicem doktorum hazırlıklı gel dedi salı günü doğum olabilir yani 🥰normal istiyordum ama kısmet bebekler nasıl gelmek istiyorsa o şekilde olacak artık.
Endiselianne20 17 aralık bizimde spinal sezeryan👼 Çok heyecanliyim düşündükçe icim kıpır kıpır oluyor Rabbim isteyen herkese yaşatsın 🥰