Arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce doğum yaptım. Doğumdan beri düzenli adet görüyordum hatta erken oluyordum 21 günde bir. Şimdi en son 29 ekimde adet oldum. Hala olmadım aşırı korkuyorum hamilelik olabilir mi diye. Dört gün önce test yaptım negatif çıktı. Ama hala olmadım belirti de yok adet için. Korunuyoruz bu arada. Geç döllenme falan olabilir mi bu şekilde hamile çıkan oldu mu?