Ben de su hastanesi ve Ümran Hanımı tavsiye etmiyorum.Her gittiğimde randevulu hasta olmama rağmen 2 saat gibi bir süre bekliyorum. Nasıl özel hastane burası.Ayrıca yoğunluktan dolayı Ümran Hanim da eskisi gibi ilgilenmiyor.Geçiştirip gönderiyor.Telefonla falan da kendisine ulaşmanız pek kolay olmuyor.