14+3 günlük hamileyim ve 2 3 gündür göbek deliğimden iltihap geliyor kokulu bir şekilde. Hergün duş alıyorum temizliğe dikkat ediyorum neden böyle oldu hic anlamadim doktoruma sordum genel cerraha görün dedi Ama şuanda vakalar o kadar fazla ki hastaneye gitmeye çok korkuyorum. Tabiki ihmal etmeyip mecbur gidicem ama başına gelen var mi neden olur onu merak ettim