Elif551 canım sadece ense kalınlığı ve burun kemiğine bakmıyorlar.ben geçen sene 2 li de öğrendim direnç olduğunu ve erken doğum yaptım..yine hamileyim ve dün yine 2 li testte öğrendim direnç olduğunu ve önlem amaçlı doğuma kadar takibe alındım..yani hiç ummadığın şeylerde sıkıntı varsa Allah korusun 2 lide öğrenip önlemler alınır, bence gereksiz diyenler gerçekten gereksiz fikirliler,sadece sendromlu mu değil mi diye yapılmıyo ki ikili test😒