Gulsah_alp93 ne güzel inşallah bidaha çıkmaz canım benimde bir gün boyunca çıktı hastaneye kontrole gitmiştim heyecandan oluyor diye yüksek çıkıyor sandım doktor da gebelik zehirlenmesi olur böyle diyince o gün etkisinde kaldım galiba yüksek çıktı hep akşam tekrar hastaneye gittim acile alfamet verdi tansiyon ilacı şimdi iyi bıraksam mı ki korkuyorum hap içmekten bebeğe zarar vermişmidir 3 tane içtim 😪