dermus honeybooble bende yarin 26.haftama giriyorum. Cok sukur iyi geciyor. Gebelik sekeri cikti ona dikkat etmeye calisiyorum. cogu seyi hazir, besigide bugun geldi allaha izin verirse ömer’imizi bekliyoruz ❤️
honeybooble dermus maşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Ben yükleme yaptırmadım doktorum gerek görmedi normalde de şekerim çok düşüktür dikkat etmemi söyledi uzun süre aç kalmamam konusunda, çok dikkat edin kendinize 🥰
honeybooble umutbaby çevrenizde paylaşan birisi olması güzel ❤️ Bende bebek arabasını arkadaşımdan aldım
Emine2608 honeybooble bnde 26+3günşük hamileyim sağ gögüs altındaki kemiklerde ağrı batma oluyor mu sizde
Eylemanil62 Emine2608 bunun aynısını ben yaşıyorum 🥺 hem aile hekimime hem jinekoloğa muayene oldum bişey yok karnın büyüyor diyorlar ama canım acıyor, üstelik sol göğsüm daha büyük o ağrısa anlarım 🙄 bende 26+6’yım
Zeynepahmett honeybooble 26+0 dan selamlar:) benim de yavaştan bel ve sırt ağrılarrlim başladı.. geceleri sağa sola dönmek şimdiden işkenceye dönüyor gece mutlaka uyanıyorum. Arada kasık ağrısı oluyor onun dışında çok şükür iyi gidiyor
honeybooble Zeynepahmett gece uyanmak gerçekten alışkanlık haline geldi otomatik ayarlanmış gibi aynı saatlerde uyanıyorum 😅🙈
Esra-33 A12sel tansiyon için verilir canım ve kalsiyumu desteklemek için idrarda protein kaçağın falan varmı
Esra-33 A12sel bir dahaki randevunda mutlaka sor canım tansiyon takibi istediysede hergün mutlaka takip et
Emine2608 Eylemanil62 banada öyle dediler sürekli dün gittim böbreğimde kis varmış gidicem bügün doktora tansiyonum da sürekli ondan çıkıyormuş
Ozlemust Ayağa kalktığımda kasıklarımda ağrı oluyor yürüyünce geçiyor bir de bacak aram ağrıyor üst iç bacağım niye böyle bişe oluyordur sizde de oluyor mu? Bugün 26.haftaya girdk