Zaman benim için hızlı geçiyor nedense 🙈 çalıştığım için galiba ve son 2 haftadır evde olmanın keyfini çıkarıyorum 🥰 sizler neler yapıyorsunuz? Eksiklerinizi tamamlamaya başladınız mı? Ben çoğu şeyi aldım sayılır en büyük eksiğimiz odası için beşik-şifonyer filan ve taşınacağımız için bekletiyorum. Kıyafetlerden ufak tefek şeyleri kaldı, kremleri, kendime alacaklarım duruyor öyle 🙈 sizlerde durum nedir, nasıl geçiyor bu süreç 26. Hafta civarındakiler 🥰