Gizemmmmmmkync merhaba,korkmana hiç gerek yok bu durumları bende yaşadım doktorum ve hemşirelerime de danışmıştım.Jel içeride beklediği için renk değişimi oluyor ve dışarıya atıldığı zaman sarı,pembe,krem rengi hatta yeşil olarak bile gelebilir sakın korkma akışkan bir kan gelmiyorsa geri kalan hiçbirşeyden korkma gayet normal.