Hazıranda ilk kürtajımı oldum kasımda tekrar hamıle oldugumu ogrendım bos keseydı 10 gün önce kürtaj oldum birincisi süşük olsugu ıcın ıkıncı hamılelıgımde koraspirin ve oxapar kullanıyodum ama yinede boş kese cıktı sonra kürtajdan 10 gun sonra kontrole gittim baktı doktor toparlanmıssın dedı simdi hemen korunmayı bırak sonra gel bana fitil ve igne vericem dedi ama hocam genetik testler verdik esımle 2 aya çıkacakmıs onları beklemeyecekmıyız yada bi kere adet olmamı beklemeyecekmıyız dedım hayır ben zaten hamılelıgını ogrenır ogrenmez onlemımızı alıcaz o yuzden hemen hamıle kalabılırsın dedı ama kafam cok karısık hemen hamıle kalmak istiyorum zaten ama ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye korkuyorum varmı aranızda aynı şeyleri yaşayanlar yardımcı olurmusunuz?