Starsss Bol yeşillik ve su da etkili, rezene çayı, tahin/pekmez, helva. Bir de iyi beslen. Öğün atlama. Protein bakımından iyi beslen
Kivimm Starsss evet ben bunu geç öğrendim ilk başlarda günde 2 defa mama verirken 2buçuk aydan sonra mamaya ağırşık vermek zorunda kaldm şimdi 5 aylık günde iki defa bile emmiyo sağınca da 25cc süt çıkıyo 😣
Betim Mihribannnn çok yeni daha üzülme benim de öyleydi sağarak artırdım ben şu an yetiyor artıyor buzluğa stokluyorum .. düzenli sağım yapın eğer sağım yapmıyorsanız bol bol emzirin
_Nida0508_ Mihribannnn Kızım şuan 56 günlük ilk 1 ay biz de öyleydik yetmiyordu doymuyordu birde arkadan mama yediriyordum suan 12 gunluk demissiniz uyuyorlar evet ama emzir sık sık avuçlarının içini ovala ayak tabanlarını ovala altını falan aç biraz rahatsiz et en son pes edip uyanacaktır sarılığı var mı acaba sarılıkdan çok uyuyor bebekler benim kızımın vardı yarım saat ugrasiyordum uyandirmak icin sariligi azalinca uyumak bilmedi surekli emdi mama yedi şimdi hemen hemen 1 aydır mamaya ihtiyaç duymuyoruz çok şükür birde aktardan rezene al kaynat günde 1 bardak iç ben de işe yaradı hem gazı da rahatlatıyor bir de ben ilk günler düzenli yemek yiyemiyordum hersey rayına oturup düzenli yemek yemeye de başlayınca sütüm çoğaldı. Sabret emzirmeye devam et Rabbim sütünü çoğaltsın evladına şifa olsun İnşallah 🌺
Mihribannnn _Nida0508_ yaa artık umudum kalmamıştı ama bunu demeniz bana iyi geldi inşallah bendede sizinki gibi olurda bizde mamayı bırakabilirz. Yok sarılık değeri normal çıkmıştı
Mihribannnn _Nida0508_ ama dediğiniz gibi benimde henüz yemem tam düzenli değil anca bebeğe yetişebiliyorum
_Nida0508_ Mihribannnn kesinlikle ben de oyleydim ilk 1- hafta 10 gun uyudu sonra uyumamaya basladi mizirdaniyordu esim calistigi icin kahvalti fln edemiyordum cok nadir belki meyve falan atabiliyordum agzima esim gelince yemek yapiyordu ancak oyle yiyebiliyordum ama simdi daha duzene girince bebekli yaşama alisinca sutumde duzeldi mamaya gerek duymuyoruz ama ben sutumhn yetmedigini dusundugum zamanlarda da aslinda bebegim cok guzel kilo aldi kilo alisi falan hep normal guzel gidiyor hic endiselenme stres yok stres yaptikca daha kotu oluyor. biraz sut yapici seyler yemek duzenli beslenmek biraz oluruna birakmak herseyi daha guzel yapicak buna emin ol tecrübeyle sabit 🥰🥰
bburcu Mihribannnn kuru incir kuru dut cok faydalı. Bol su iç ben humana stil kullanıyorum bunlara ek. İlk hafta neredeyse hiç gelmedi. Emzirdikten sonra 10-15 dk her iki göğsünü de sağıp uyar göğüs öyle süt üretiyor. Ben öyle arttırdım sütümü 😌