Arkadaşlar merhaba dün doktora gittim 28 +1 haftalık bebeğin var dedi. Yukarı ayrıntılı ultrasona gönderdi sen 28 değil 29 haftalıksın bebeğin bir hafta erken gelişmiş denildi. Çok mutlu oldum çünkü ilk gebeliğim ve hiç karnım yok herkes sen 2 kilo anca doğurusun diyordu bana tabiki kilosu önemli değil sağlıklı olsun da yine de birazcık tombik olsa fena olmaz sizce tombik bir bebeğim mi olacak kilosunu söylemedi ❤️👣❤️👣