Hanımlar karın düşmesi tam olarak nasıl anlıyorsunuz ? Benim karnım da aşağı da hareketleri de hep aşağıda hissediyorum . Bi de gün içinde çok fazla sertleşme yaşıyorum . Hafif bir idrar yolu enfeksiyonum vardı . Su içiyorum meyve filan da yiyorum yoğurtla . Üç gündür sol tarafıma doğru belimde acı şeklinde ağrı var . Hastaneye de gitmedim bende ilk olduğu için normal mi değil mi anlayamıyorum