Ne olur lütfen daha önce yazdım kimse cevap vermedi saçma sapan yorumlara onca cevap veren var liften bi pozitif söze ihtiyacım var 23 eylül son adetim Şuan 10 hafta 3 günlük olmamız lazım bana göre 5.haftan bu yana kalp atışı alamıyoruz dün bi şancı ile gittim karnında acile kesenin şekli düzgün değil kalp atışı yok dedi pazartesi büyük bi özel ulturason varmış oraya gircem oradaki karara göre kürtaj oyuncak doktor geç döllenme yada adet tarihi yanlış tir dedi olabilir mi eminim ama 23 eylül olduğuna ne bi kana ma ne bi belirti hiç bisey yok sabahları mide bulantim oluyor çok çabuk acıkıyorum bazen kendimi çok kötü hissediyorum böyle afakanlar başar ya öyle sonradan kalp atışını duyan oldu mu daha önce düşüğüm hiç olmadi