Rukican merhabalar tatlım ben adetıme 2 gun varken test yaptım evde cok sılık pozıtıf cıktı hastaneye gıttık kan testı ıcın ilk sonucum 3,7 falan cıktı dr hamılesın dıyemem ama yokta dıyemem dedı üç gün sonra yıne gıttık 57,00 ye çıktı 10 gun boyunca 3 gun arayla gıttık 250 sınırını aşınca hamılesın dedı sonrakı surecler devam ettı ıste kontrol falan şuan 39 haftalık hamıleyıö çok şükür 🙏🏽
Stres yapma ilişki falan da yaşamamaya çalış ve takipte kal kendini rabbim hayırlısını versin 🙈