aysalt öyle sırr üstüyle, yan yatmayla bebeğe bir zarar veremezsin korkma canım yinede dikkat et ben ne pozisyonlara dönüyordum bazen karnımın üstüne dönüyordum. Oda büyük ihtimalle ya bebek hareket etmiştir yada karnın genişlediği için içerden çatlıyor onun acısıdır☺