Kizlar dogum yaptim ama surekli nefesim daraliyor ve gogsumun sag tarafi agriyor baski oluyor sanki. Kaburgalarmi kalp krizimi hiperventilasyon mu bilemedim. Aslikea nefes daralmasi yoktu sadece agri vardi korktum sonrada nefes daralmasi basladi dahada korktum ve korkuyorum. Aranizda ayni durumda olan varmi?