Benimde oğlumda aynı şey oldu. Her ultrosana gittiğmde sağ böbreği diğerinden büyük oldugunu söylediler doğum dan sonra kontrol ettirmemi söylediler doğumdan sonra film çekildi böbreklerden ve bı sıkıntı olmadığını büyük ihtimal çişini yapmadığı zamanlara denk gelmissiniz dedi ultrason larda peki dedim eğer büyük olsaydı ne olacaktı hemen sünnet olucakti dedi ve idrarını daha rahat yapackti dedi doktorumuz korkma canım Allah’ın izniyle bisiy olmaz her kontrolde mutlaka şöyle doktoruna ölçümlerini yapsın sürekli