Nazlikiz_ Kızlar bu sbaah şeker yüklemesi yaptırdım açlık 92 Glukoz şurubu içtikten bir saat sonraki 148 çıkmış tahlil sonuçlarını yarın göstereceğim çok mu yüksek şekerim
Mineszn Nazlikiz_ 140 sınır diye biliyorum benimde açlık 84 50gr içtikten sonra 110 çıkmıştı doktorum gebelik şekerin yok demişti
oglusunakavusmayibekleyenanne Nazlikiz_ canım benim 50 gr yükleme de 156 cıktı sonra doktorum endokrine yönlendirdi orada 100 gr lik yükleme yapıldı orda da değerlerimin hepsi normal çıktı doktorum sekerim normal cıkmış bir sorunumuz yok 1 ay sonra normal kontrole gel demişti bana
Nazlikiz_ oglusunakavusmayibekleyenanne yaa bende tekrarlamasından korkuyorum o şrubu içince zor tuttum kendimi kusmamak için
Biricigim Ne gibi belirtiler oluyor şekerde ben de 16+3elim ayağım yüzüm burnum çok sisti korkuyorum oğlum olucak bakalim ne zaman yapılıyor
Nazlikiz_ Biricigim benim bebeğin elişimi önden gidiyor kilosu fazla şekerine bakalım riskr atmayalım dedi o sebepten şeker yüklemesi istedi
Elms92 @Nazlikiz_ canım bende 50 gr da açlık 78, tokluk 148 çıkmıştı.doktorum dahiliyeye yönlendirdi.Dahiliyedeki doktor da 100 grlık şeker testi istedi sonuçları bugün alıcam.(Dahiliyedeki doktorum direkt diyet yazmadı 50 grlık testte yüksek çıkıp 100 grlık testte normal çıkabiliyomuş sonuçlar)
Mis0801 Nazlikiz_ kaç gram şeker yüklemesi yapıldığına bağlı canım. Bana 75 gram şeker yüklemesi yapıldı 1 saat sonra 149 çıktı normal. 75 gram yüklemede 1 saat sonra sınır 180 , 50 gram şeker yüklemede 1 saat sonra sınır 140 .yani sana da 75 gram şeker yüklemesi yapıldıysa sonucun normal
oglusunakavusmayibekleyenanne Nazlikiz_ ama canım ikinci yüklemede dusebiliyo şeker mesela benim ikinci yüklemede normal çıktı bide şöyle bişey var ilk 50 gr da bende çok kötü oldum ama 100 gr da o kadar midem bozulmadı
Tubik Ben yukletmedim şeker açlık tokluk batırdım, 146 çıktı toklugum. Diyet verdi hamur işleri, meyve ve tatlı da kısıtlama yaptım düştü çok şükür, 3 haftada bir açlık tokluk yaptırıyorum.
Happygril Nazlikiz_ benimde 50 ml yüklemede 143 çıktı 100 ml içtim şeker çıkmadı canım seninde öyle yapar
Nazlikiz_ oglusunakavusmayibekleyenanne anladım canım yarın gidince görücem bakalım nasıl bi yol izlicez çok teşekkür ederim 😘