Nur-1 Selam anneler, korbel bebek bezi çöp kovasını alan varmı , alan kullanan? Yani koku yapmıyo yazıyor yorumlarında ama emin olamadım gereklimidir değilimidir diye 🤷🏻♀️
Ilknurgoksuckr Nur-1 17 aydır kullanıyorum yenidogdufu zamanlarda geceleri sürekli bez değiştirildiğimiz için odamızda bile duruyordu asla koku yapmıyor 2,3günde bir kova doluyor.
Kupecicegi Nur-1 Bence almalısınız ben başta almadım ama ek gıdaya geçince nimet dedim. Durduğu yerde koku yapmıyor ama bez atınca poşeti değişince yapıyo. Kendi poşetini kullanıyorum çok rahat valla
Unlukacar Nur-1 ben kullanıyorum canım çok memnunum hatta eşim gereksiz görmüştü balkonda biriktirir atarız diye şimdi iyi ki almışsın diyor
MinnakLiva aldım kullanıyorum 4 aydır balkonum olmadığı için çöp kokuyor ve bebek bezleri yemek artıklarıyla bir arada atılması uygun olmadığı için kullanışlı
Nur-1 MinnakLiva tabiki canım mutfak çöp kovasıyla zaten bir olmammalı 😬 banyoda çöp kovam var ama biriktikçe koku yaparmı acaba diye düşünüyorum 🤔
MinnakLiva Nur-1 evet hemde ne koku yapıyor korbell çöp kovasına çöp atarken 5 saniyelik bir koku yayılıyor korkunç, bir tane bez bile iğrenç koku yapıyor durdukça ben korbell dolunca buzdolabı poşetlerine koyup normal çöpe atıyorum
MinnakLiva Allissaras hayır canım ben normal çöp poşeti kullanıyorum a101de satılan çilek kokulu poşetler var onları takıyorum 😊
Eserekliruhalim Kapakli yogurt kovasina atiyorum poset icine. Gunluk atıyoruz evden. Hic koku oluşmuyor . Korbell pahali. Gerek yok bence.
Msd26 Nur-1 bende başta almamıştım ama herkes ayrı bi çöp gerekli deyince aldım indirimli aldgım için normal cöp kovasıyla aynı paraya denk geldi çöp poşetinizde en büyük olanı aldım o baya götürür gibi içindende çıktı poşet kilitli vs umarım koku kısmıda dogruysa cok mantıklı