18.haftama girmiş bulunuyorum hamileliğimi öğrendiğim gündem beri belimin ağrıması durmadı Rahatsız edicek kadar değil oyüzden dert etmedim ama bugün nasıl bir ağrı 🤦♀️ ağrı dediğimde kramp gibi asla otururken kalkarken yatarken desteksiz kalkamıyorum kalkmak için 1 saat düşünüyorum sabitken fazla bişey yok ama bu dediklerimi yaparken camından can gidiyor resmen kramp diyim yani bugün biraz yoruldum yorumlamama göre değişiyor bu kramplar sizede oluyormu napıyorsunuz 😥😐😔