Zeynep0606 kilodan onemlisi bebegin vitaminlerden eksik kalmamasi icin veriliyor. Yani vitamin destegi. Ama evet kilosuda iyi. Ama her kilo alan cocukta saglikli yoldan olmuyor ornegin gebelik sekeri varsa bebek haftasindan fazla kiloda gorunuyor buda sagliksiz oluyor. Bende gebelik sekeri cikti, su anda fazla kilo almasi degil saglikli kilo almasi icin ugrasiyorum, meyveler yarim porsiyon, balik sebze bakliyatlar ve et tuketiyorum, kizartma hamur isi islenmis urunler hic tuketmiyorum. Kuruyemis yeterli miktarda yiyorum. Her sabah mutlaka haslanmis yumurtami yiyorum
ve gunde 1 bardak kefir iciyorum. Bebegimin kilosuda benim gebelik sekerimde duzene girdi ☺️