Fatosef Arkadaşlar geçen gün düşük tehlikesi atlattım. Igne ve ilac verdiler kullaniyorum ama sancim gecmiyo pek. Yürüyünce sağ kasigima agri giriyo. Oksurunce agriyo. Demin yine az bi kanamam oldu düşük olmasından cok korkuyorum 😢😢
aysemersin-- Kaç haftadasiniz korkmayın benimde oğlumda aynı şekilde olmuştu. Bol bol dinlenin özel ihtiyaçlarıniz dışında hiç kalkmayın
Fatosef aysemersin-- 8+3 um. En ufak sogukta agriyo rahmim. Umarım dediğiniz gibi olur. Bisey olmadan hayırlısıyla doğsun da