Jale34 Merhaba kızlar bugün 6 hafta 6 gün oldu gebeliğim ve ateşim çıktı aslında yüzme yanma yanakta kızarıklık oluyor fazlaca acaba ilk hafta normal mi bu durum değişen hormanlar yüzünden?
Busra34ybg Jale34 canım hamilelikte ateş çıkmaz öyle ateş basmaları olur oda geçer çok uzun sürmez hiç ateş çıktığını duymadım bugüne kadar