Bireylulmasali Kızlar 20 dakikada yarım saatte bir idrara çıkıyorum bu normal mi 17+6 günlük hamileyim
Meryemkale Bireylulmasali benimde öyle 15+2yiz bebekler mesaneyle oynuyorlar gibi bişey okumuştum instagramda sanırım sebebi bu
Yldz3 Bireylulmasali ay ben tuvalette yaşıyordum inanın bana bir kere hiç unutmam 3 aylıktı miniğim meyve suyu içmiştim 2 bardak lavaboya koştum afedersin bitti işim lavabonun kapısında tekrar döndüm 😂 şuan 35 haftalığım yine çok sık ama tuvalette yaşamıyorum en azından
Asyakuzusu Bireylulmasali Aksi olsa anormal olurdu😄 Bu iyi bir haber yani. Gece dahil hep wc deyim bende
Ayseege6156 Bireylulmasali bu normal canım hiç korkma yani 😊 ben 28 deyim gece gündüz yarım saat 1 saat arayla hep lavaboya gidiyorum eşim diyor ki oraya bi yatak atıyım orda kal zaten çıkmıyorsun 😅😅😅 bazen gece eşimi kaldırıyorum inadına beni lavaboya götür diye oda zavallım gözü kapalı kalkıyo 😅
Cansucasalin Canım gebelikte sık idrara çıkmak normal kabul ediliyor , bol su tüketmek de sık idrara çıkmaya neden olur aynı Zaman da bebek idrar torbasına baskı yapıyor normal olduğunu düşünuyorum , anormal gördüğünüz bir durum var ise doktorunuza danısın ..💐
Almilaaa 24+3’üz ve WC sorunu kabusum oldu resmen🥲 10 dk bile geçmeden tekrar gitme ihtiyacı duyuyorum su çok fazla tüketmediğim halde hemde😣