Kızlar daha önce yazmıştım adetimden 2 gün önce test yapmıştım silik çıkmıştı daha sonra adet oldum ama normalden az,yine kanama da oldu ama normalin yarısı bile değil.Neyse 4 gün sürdü normalde 7 günü bulurdu..Bitti adetim ama yine kasık ağrım ve şişkinliğim var karnımın alt kısmında.Yumurtlama zamanlarımı da hep anlardım çünkü ağrım ve akıntım çok olurdu ama akıntım yok şuan yumurtlama da değil..Böyle hamile olduğunu öğrenen var mı üstüne görme mi bu? Pazartesi ilk iş test alacağım sanırım