Halide_zehra Kızlar hamileliğin başından beri progestan kullanıyorum. Bugün lekelenmem oldu doktora da yarın gidemem malumunuz. Hafta içine kadar beklemem lazım. Başına gelen var mi n’aptınız nasıl geçti. Bu arada plasentam aşağıda
Dilara1503 Halide_zehra acile gidin mutlaka gerekirse ambulans ile gidin çağırıp. bu haftalarda olan kanama plesantadan olabilir ihmal etmeyin Allah korusun.
Susaminannesiii Halide_zehra bebeginizi riske atmayın gerekirse ambulans cagırın ki ben sehir dısına cıkacagım. Şehirlerarası yasak gelirse ara beni randevun var gibi gösteririz rahatlıkla dönersin dedi doktorum. Sizin plasenta previa birde yani ihmal edilmceyeck bir konu şuan gidin acile.
Bireylulmasali Halide_zehra yaşamazsın canım sonuçta gebeyiz ve özel durumumuz var ben doktorumla görüştüm yarın gel sorun olmaz dedi