Bengudursun
Bende sık sık oluyorum onu yaa 🙄 taa bekarken de olurdum şimdi de devam ediyor. Çok sık başıma geliyo ve olunca bende ilaç kullanıyorum cnm merak etme bişi olmuyo. Ama şöyle bisi duydum ki inşallah doğru değildir, hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu olursan bebeğe de geçer bebekte doğunca o sıkıntıyı çeker diyolar. Bizim akrabamızn 2 aylık bebeği idrar yolu enfeksiyonu olmuş doktor anne karnında anneden geçmiş demiş 🙄