Bebegmhazal Yeterkanbur çok teşekkür ederim mesajınız rahatlattı atlatmaniza sevindim darısı bana ve bebeğime 😊 benim ateş öksürük yok halsizlik eklem ağrısı ve boğaz ağrısı var limon sirke meyve sebze soğan sarımsak ne denirse yapıyorum
Bebegmhazal Ruha-12 geçmiş olsun 😔 burun tıkanıklığı bende de vardı ama azalıyor 11 gün olmuş aslında sizinde rahatlamaniz gerekiyordu artık doktorunuz ne diyor
Ruha-12 Bebegmhazal burun bandi kullaniyorum tamamen acmiyo idare ediyorum. Yuzumu yikamaya korkuyorum
Bebegmhazal Ruha-12 öksürük sonradan mı başladı yoksa başından beri mi var ben şuan 7. Gundeyim öksürük olmadı başlar mı acaba
Yeterkanbur Ruha-12 yok şükür sadece öksürüyorum kuru bi öksürük halen geçmedi 😢 ama acı vermiyor tabi gören korkuyor hala korona mısın uzak dur diye☺️
Yeterkanbur Ruha-12 şuan 38+6 oldum doktor en fazla 10 günün kaldı dedi . Bu arada öksürükte tamamen kayboldu 🥰
Mcakir Bebegmhazal Allahım şifa versin🙏🏻 Bol bol vitamin tüket canım. Moralini bozma. 10 gün içinde negatife dönüyormuş zaten doğumla ilgili bi sorunda yaşamazsın. Sıkma sen canını bebişin üzülmesin😊🧿