Bebeğime yazdığım not defterime baktım.
5+2 kese görmüşüz, 7+3 kalp atışı duymuşuz.
Bence sende o şekilde bir zamanlarda git.
Doktorlar bazen kafa mı bulanıyor nedir söylemeyi filan unutuyorlar.
Bende hamile kafası unutuyorum.
O yüzden minik bir çanta boyu ilkokul öğrencisi gibi not defteri edindim.Hafta arasında aklıma gelen soruları yazıyorum. Kontrole gidince soruyorum.
Sende öyle yapabilirsin ben başlarda çok faydasını gördüm. 🙂