aysenur_3460 şöyleki kendnizi yordugunuzda üşüttüğünüzde adet sancısı gibi ağrınız karn agrınız olur bel agrınız olur onlar agrı. Ama sancı yalancı olanı 20. Haftadan snra normal kabul ediliyor. Bu 3. Gebeliğim. Ben sancılarım ağrılı olmaz. Şöyle mesela cok oturursam ben karnım sertleşir bebek bir yerde toplanır gibi bir his oluyor ve kalbim çarpıntı yapıyo. Heh bu sancı. Bn agrm olmuyo sancıda ama agrı cekende var tabi. Sancıda karın sertleşir ve bebiş bir yerde toplanr hissi olur. Bir süre sonra gevşer. Dakikarca karnınız sertse mesela cok yorulmuşsnzdur agrınız başlamıştır. Dinlenme ve bol su içme tavsiye ederim ❤️