asligkts Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ 37+5 haftalığız oğlumla 🙏🏻 Doğum korkusu sardı beni ve hala daha normal mi sezeryan mı krar veremiyorum yardım edin lütfen 🙏🏻 Normal olursa da doğum kolaylaşması için neler önerirsiniz
Eczmery123 Benim gibi epiduralli normal doğum düşünebilirsiniz. Prensesler gibi rahatça normal doğurursunuz inşallah asligkts
Fatmagl_01 asligkts bende bugün 38 oldum canım çatı muayenesinde şuan normal görünüyor doktor bol bol yürüyüş squat hareketleri yap merdiven in çık dedi ekstradan ben hurma yiyorum birde normal doğum için faydası oldukça çok sende bunları deneyebilirsin 😊
asligkts Eczmery123 peki bunu doktorlar isteğe bağlı yapıyolar mı devlet hastanesinde doğurucam ben de orda yaparlar mı
Ugurbocegi9876 asligkts devlet hastanesinde yapmıyorlar eğer bebek veya anne için sıkıntı oluştıran durım varsa sezeryan yoksa ille normal doğım yaptırıyorlarmış bende yeni öğrendim
Eczmery123 asligkts özel hastanede normal doğuma yaklaşık 500 lira gibi bir ek ücretle epiduralli normal doğum yapıyorlar. Devlet hastanesinde de vardır bence. Sormak lazım
asligkts Fatmagl_01 bende başladım hurma yemeye evde de sürekli hareket halinde oluyorum normal doğum için gerekli işlevlere başladım pazartesi çatı muayenesi yapılacak çok heyecanlı dönemlere girdik aslında ama korkum da çok 🤭🤭🤭
asligkts Eczmery123 bu zamana kadar özele gittim hep bende özel de normal doğum fiyatları daha pahalı yani zonguldakta öyle açıkçası normal olacaksa devlette de olur o kadar parayı vermektense çocuğuma harcarım diye düşündüm ama pazartesi kontrolde sorucam epidurali
Fatmagl_01 asligkts aynen bende çok korkuyorum özellikle çatıdan çok korktum ama kasmadigin sürece korkulacak bise yok inan ki kaç hafta boşuna kendimi strese sokmuşum doğum korkusu da illa ki oluyor beklemedeyiz bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰